21:24 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پالایشگاه اصفهان

جستجوی همگانی برای شناخت دلایل سقوط ۵۵ هزاری شاخص + چند عامل ضعیف
نماد برتر- سقوط دور از انتظار ۵۵ هزار واحدی شاخص و افت قیمت ۲۹۰ سهم بورسی ، موج تازه ایی از نگرانی ها را ایجاد کرد و در نبود دلیل یا دلایل متقن ، همه فعالان در حال جستجو برای ریشه وضعیت امروز بازار هستند.
شاخص بورس پس از حدود دو ماه کانال ۱.۵ میلیون واحدی را پس گرفت
نماد برتر- معاملات امروز بازار سهام با رشد ۳۲ هزار و ۴۲۹ واحدی شاخص و باز پس گیری مجدد کانال ۱.۵ میلیونی پس از گذشت کمتر از دو ماه به پایان رسید.
معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی، ۳ زیرمجموعه سایپا و هلدینگ + ۱۰نماد
نماد برتر- در روز رشد ۷۷۲۷ واحدی شاخص ، بانک و پتروشیمی فرابورسی ، سه زیرمجموعه سایپا و هلدینگ شیر به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز محاسبه شد که با سود ۲.۶۸ درصدی مواجه شده است.
معاملات مشکوک چهار شرکت سرمایه گذاری، زیرمجموعه "ونیکی" + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز افت ۱۸ هزار و ۵۹۷ واحدی شاخص ، چهار شرکت سرمایه گذاری ، زیرمجموعه سرمایه گذاری ملی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز محاسبه شد که با زیان ۳ درصدی مواجه شده است.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز محاسبه شد که با زیان ۲۱ درصدی مواجه شده است.
"شپنا، تاپیکو" و ۱۰ شرکت دیگر به تابلو معاملات بازگشتند / ۶ توقف موقت
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام سه نماد ، "شپنا، تاپیکو" به همراه ۱۰ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند و نماد سه شرکت هم در پایان معاملات امروز متوقف می شود.
گشایش نماد ETF پالایشی منتظر ثبت افزایش سرمایه ۷۰ و ۴۹ درصدی دو پالایشگاه
نماد برتر- مدیر صندوق پالایش یکم در مورد زمان گشایش نماد این صندوق گفت: گشایش نماد معطل ثبت افزایش سرمایه ۷۰ و ۴۹ درصدی دو پالایشگاه تهران و اصفهان و سپس بازارگردانی است.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۱۴ آبان محاسبه شد.
حضور پالایشگاه بورسی در مزایده ۲۳ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان
نماد برتر- پالایشگاه اصفهان از حضور در مزایده خرید ۲۳ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای شنبه هفته آینده شد.
وضعیت فعلی بورس با مثالی از سهام شرکت شاخص ساز / پیش بینی روند
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه وضعیت فعلی بورس را با مثالی از سهام شرکت شاخص ساز توصیف کرد که با جو روانی منفی و کاهش قدرت تصمیم گیری همراه شده است .
دسترسی آنلاین سه سهامدار حقیقی به دلیل سفارش نامتعارف مسدود شد
نماد برتر- دسترسی آنلاین سه سهامدار حقیقی که منجر به حذف سفارش فروش پالایشگاه اصفهان در پیش گشایش دیروز معاملات شدند، مسدود و پرونده به کمیته رسیدگی به تخلفات ارجاع شد.
تحلیل تکنیکال سهام پالایشگاه اصفهان ، گل گهر و به پرداخت ملت
نماد برتر- حال و آینده سهام سه شرکت بورسی پالایشگاه اصفهان ، گل گهر و به پرداخت ملت توسط یک کارگزاری بررسی و تحلیل تکنیکال شد.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۲۳ مهر محاسبه شد.